نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Splinter Cell: Conviction به سرویس Backwards Compatibility راه می‌یابد

به تازگی کمپانی یوبی‌سافت از راهیابی بازی Splinter Cell: Conviction به سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده است.

بازی Splinter Cell: Conviction در سال ۲۰۱۰ منتشر شد تا باری دیگر ما را با سم فیشر، کاراکتر محبوب دنیای بازی‌های رایانه‌ای برای یافتن دلیل مرگ دخترش همراه سازد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کاربران کنسول ایکس‌ باکس وان از حالا به لطف سرویس Backwards Compatibility می‌‌توانند باری دیگر این بازی اکشن را تجربه کنند.

کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که بازی Splinter Cell: Conviction به سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان راه می‌یابد. اگر دیسک‌ بازی‌ مذکور را روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید با وارد کردن آن در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه آنها بپردازید. در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی این بازی‌ را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام این اثر را مشاهده کنید و برای دانلود کردن آن اقدام کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایکس‌ باکس بازی‌ یاد شده را خریداری کنید.

جالب است که بازی Splinter Cell: Conviction در تخفیف‌های این هفته فروشگاه ایکس‌باکس برای اعضای ایکس‌ باکس لایو گلد با ۵۰ درصد تخفیف همراه بوده است که فرصت مناسبی برای خریداری بازی در زمان تخفیف است. این بازی در ابتدا در تاریخ بیست و چهارم فروردین ۱۳۸۹ (۱۳ آوریل ۲۰۱۰) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و کامپیوتر منتشر شد و پس از آن شاهد انتشار نسخه مک و موبایل بازی بودیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده