نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بازیگر سریال The Fosters به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil اضافه شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول از اضافه شدن جی علی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس حضور بازیگر دیگری را در فصل سوم سریال دردویل (Daredevil) تایید و اعلام کرده‌اند. جی علی، بازیگر سریال The Fosters (فاسترها)، برای بازی در یک نقش اصلی به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده است. علی قرار است نقش شخصیتی به‌نام راهول ندیم ملقب به ری را در فصل سوم سریال Daredevil بازی کند که ری یک مامور صادق، خانواده دوست و درستکار اما بلندپرواز FBI است که از هر زمانی برای دیدن خانواده‌اش استفاده می‌کند. اریک اولسن، شورانر و تهیه کننده اجرایی فصل سوم سریال دردویل در بیانیه منتشر شده مارول در ارتباط با اضافه شدن علی به سریال، گفت:

من جی علی را بسیار دوست دارم. اضافه شدن به جمع بازیگران با استعداد سریال Daredevil اصلا کار آسانی نیست و جی این کار را در آزمون تست بازیگر مثل آب خوردن انجام داد. عملکرد علی در فصل سوم این سریال می‌تواند او را به یک ستاره تبدیل کند.

جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil، در بیانیه منتشر شده گفت:

ما از اضافه شدن جی علی به جمع بازیگران سریال بسیار هیجان زده هستیم. خط داستانی و عملکرد او در فصل سوم باعث خواهد شد تا نظر طرفداران سریال Daredevil را به خود جلب کند.

علی در فصل سوم سریال Daredevil به چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون و ویلسون بتل در یک نقش نامشخص، اضافه شده است. اریک اولسن، نویسنده سریال‌هایی چون Unforgettable، کماندار (Arrow) و مردی در قلعه بالا (The Man in the High Castle)، ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده گرفته و جانشین داگ پتری و مارکو رامیرز، سازندگان فصل دوم این سریال، شده است.

فصل سوم سریال Daredevil در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود. همچنین پیش بینی می‌شود که فصل سوم سریال دردویل مانند دو فصل اول در ۱۳ قسمت تولید شود. فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس است که قرار است در تاریخ ۲۲ ماه ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده