نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

کاترین لانگفورد در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why حضور نخواهد داشت

اگرچه سریال 13 دلیل برای اینکه (Thirteen Reasons Why) هنوز رسما برای فصل سوم تمدید نشده، اما کاترین لانگفورد اعلام کرد که در صورت تمدید، در فصل سوم حضور نخواهد داشت.

متن این خبر ممکن است بخشی از داستان فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why را برای شما فاش کند

.

.

.

شبکه نتفلیکس تا به امروز هنوز هیچ خبر و بیانیه رسمی‌ای مبنی بر اینکه سریال Thirteen Reasons Why (13 دلیل برای اینکه) فصل سومی هم خواهد داشت یا خیر، منتشر نکرده است. با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی گزارشی اعلام شده که اگر فصل سومی هم وجود داشته باشد، ما در آن شاهد حضور بازیگر جوان و محبوب مجموعه یعنی کاترین لانگفورد (بازیگر نقش هانا بیکر) نخواهیم بود. لانگفورد در قسمت پایانی فصل دوم سریال 13 دلیل برای اینکه، با شخصیت داستانی خود خداحافظی کرده است. این بازیگر جوان در طی مصاحبه‌ای که با گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی داشت، اینگونه درباره فصل سوم این مجموعه صحبت کرد و گفت:

از نظر من، فکر می‌کنم ما داستان هانا را در فصل اول به طور کامل برای مخاطب بازگو کردیم. به نحوی، انجام دادن آن صحنه و ایفای نقش در آن در قسمت سیزدهم، سخت‌ترین صحنه‌ای بود که من در این مجموعه ایفا کردم. من اغلب به این موضوع اشاره می‌کنم؛ زیرا از نظر من، واقعا صحنه‌ی سختی بود و من در آنجا باید این شخصیت را رها می‌کردم. من فکر می‌کنم بازگشتن در این فصل چالش برانگیز بود؛ زیرا من نقش این شخصیت را بازی می‌کردم اما انگار که واقعا خود شخصیت هم نبود.

قسمتی که کاترین لانگفورد در این مصاحبه به آن اشاره می‌کند، آخرین قسمت فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why به نام «Bye» است. در این صحنه ما شاهد این هستیم که شخصیت کلی (با بازی دیلان مینت) در حال صحبت کردن در کلیسا است که شخصیت هانا وارد کلیسا می‌شود و در نهایت در حالی که کلی به او خیره است، هانا محل را ترک می‌کند؛ به‌گونه‌ای که انگار تمام سختی‌ها کنار رفته و او بالاخره وارد زندگی پس از مرگ پر از آرامش خود می‌شود. کاترین لانگفورد در ادامه صحبت‌های خود در این مصاحبه عنوان کرد:

به نظر من، بودن در فصل دوم به منزله‌ی بودن در یک برزخ بود که در نهایت همه قادر بودیم رسما با شخصیت هانا خداحافظی و او را رها کنیم. من فکر می‌کنم که لحظه‌ی خداحافظی من با شخصیت هانا، در همان فصل ۱ اتفاق افتاد؛ در واقع فصل دوم مربوط به کلی بود. در این فصل، این کلی بود که باید با شخصیت هانا خداحافظی و او را رها می‌کرد و به نوعی من باید در این مسیر، به کلی کمک می‌کردم.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده