نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۷: از ترسناک ترین شخصیت‌ های تاریخ بازی ها تا تاریخچه رزیدنت ایول

هفتمین قسمت لودینگ به بازی‌های ترسناک اختصاص دارد؛ جایی که ترسناک‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی را معرفی می‌کنیم و مروری بر تاریخچه رزیدنت ایول خواهیم داشت.

این هفته تصمیم گرفتیم قسمت هفتم لودینگ را به بازی‌های ترسناک اختصاص بدهیم. بازی‌های ترسناک از قدیم یکی از ژانرهای بسیار محبوب بین گیمرها بودند و به همین دلیل آیتم‌های متنوع و جذابی را در رابطه با این ژانر برای شما در نظر گرفته‌ایم. در برنامه این هفته Loading، سری می‌زنیم به ترسناک‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی و پنج تن از این شخصیت‌های ماندگار را معرفی می‌کنیم.

در ادامه، طبق روال همیشگی لودینگ، اخبار مهم هفته را در آیتم دماسنج مرور می‌کنیم و همچنین تاریخچه‌ای از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی ترسناک یعنی Resident Evil برای شما تدارک دیده‌ایم. در ادامه و در یک آیتم ویژه، تعدادی از ایستر اگ‌های ترسناک بازی‌های غیر ترسناک را فهرست کرده‌ایم و مثل همیشه در بخش «از زومجی بپرسید» به سوالات شما کاربران پاسخ داده‌ایم.

در بخش تازه‌ها نیز نگاهی به بازی‌هایی می‌اندازیم که قرار است در هفت روز آینده منتشر شوند و نظرسنجی این هفته را نیز به مجموعه‌های ترسناک اختصاص داده‌ایم. این شما و این هم قسمت هفتم لودینگ:

دانلود از طریق وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

در انتها نیز شما می‌توانید در نظرسنجی لودینگ ۷ شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده