نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

استودیو Panic Button: فعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌های پیشین Wolfenstein روی سوییچ نداریم

 به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اسپات، آدام کریتون، رییس استودیوی Panic Button در مورد احتمال عرضه‌ی نسخه‌های قدیمی‌تر سری Wolfenstein روی کنسول نینتندو سوییچ سخن گفته است.

پاییز گذشته بازی Wolfenstein II منتشر شد و از طرف بسیاری از منتقدین به‌دلیل ارائه‌ی داستانی گیرا و جذاب در آمریکای تحت اشغال نازی‌ها مورد تحسین و ستایش قرار گرفت. اخیرا و بعد از مدت‌ها انتظار، اواخر این هفته این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و صاحبان این کنسول نیز می‌توانند در نهایت به دنیای تحت سیطره‌ی نازی‌ها وارد شوند و در آن به ماجراجویی بپردازند. اکنون مشخص نیست که آیا در آینده، نسخه‌ی دیگری از این بازی محبوب برای سوییچ منتشر خواهد شد یا صاحبان این کنسول باید فعلا تا مدت‌ها به تجربه‌ی همین نسخه از بازی اکتفا کنند.

حال و در همین راستا، آدام کریتون (Adam Creighton)، رییس استودیوی Panic Button در گفت‌وگو با وب‌سایت معتبر گیم‌اسپات، اطلاعاتی را در مورد انتشار احتمالی دیگر نسخه‌های این سری بازی روی نینتندو سوییچ با هواداران در میان گذاشته است. کریتون به شکل خاص به این موضوع اشاره کرده است که این استودیو و کمپانی بتسدا، فعلا هیچ برنامه‌ی مشخصی برای عرضه‌ی بازی‌های قدیمی‌تر از این سری‌، Wolfenstein: The New Order یا DLC مستقل آن یعنی The Old Blood روی کنسول نینتندو سوییچ ندارند و این موضوع کاملا منوط به مذاکرات کمپانی بتسدا و نینتندو در این زمینه خواهد بود.

او همچنین اضافه کرده است که استودیوی Panic Button کاملا برای حرکاتی همچون پورت The New Order روی این پلتفرم آماده است، اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی Bethesda تنها پس از ارزیابی مسائلی همچون بازخورد‌های عرضه‌ی The New Colossus روی سوییچ در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد؛ موضوعی که در مورد عرضه‌ی محتوای قابل دانلود این نسخه از بازی برای این کنسول نیز صدق می‌کند.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل دسترس است و نسخه‌ی Nintendo Switch آن نیز در تاریخ ۸ تیر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از آخرین و به‌روز‌ترین اخبار در این زمینه، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده