نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

تاریخ اکران جدید انیمیشن The Angry Birds Movie 2 اعلام شد

شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران جدید انیمیشن «فیلم پرندگان خشمگین ۲» (The Angry Birds Movie 2) را اعلام کرد.

به‌تازگی شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Jumanji 3 (جومانجی ۳) که دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) است، برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در واقع قرار است یک هفته پیش از اکران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید انیمیشن The Angry Birds Movie 2 تایید و اعلام شده است. دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie (فیلم پرندگان خشمگین) که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود، حال اکنون قرار است در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 

در این تاریخ، انیمیشن The Angry Birds Movie 2 باید با فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) در گیشه رقابت کند. انیمیشن The Angry Birds Movie با همکاری شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز تولید شد و در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این دو شرکت برای ساخت دنباله این انیمیشن بازخواهند گشت و با شرکت روویو همکاری خواهند کرد. کارگردانی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 بر عهده توروپ ون اورمان خواهد بود.

جیسون سودیکیس در نقش رد، جش گد در نقش چاک، بیل هیدر در نقش لئونارد، دنی مک‌براید در نقش بمب، پیتر دینکلیج در نقش عقاب بزرگ افسانه‌ای، لزلی جونز، ریچل بلوم، استرلینگ کی براون، اوگینو دربز، پیت دیویدسون، بابی موینیهان، زک وودز، آکوافینا، لیل رل هاوری، داو کامرون، بک بنت و بروکلین پرینس، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده