نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

احتمال بازگشت ساموئل ال جکسون در فیلم Spider-Man: Far From Home

ساموئل ال جکسون از بازگشتش در یک فیلم از دنیای سینمایی مارول خبر داد که ظاهرا این فیلم، Spider-Man: Far From Home خواهد بود.

هفته گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) رسما در استودیوی فیلمسازی Leavesden در انگلیس آغاز شد. این در حالی است که به‌تازگی فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) هم به پایان رسیده که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جکسون ممکن است در فیلم دیگری از دنیای سینمایی مارول که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود بازگردد. جکسون اخیرا تصاویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و اعلام کرده است که او بار دیگر قرار است نقش نیک فیوری را در زمان حال در دنیای سینمایی مارول بازی کند.

او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما طبق تصاویر منتشر شده، او قرار است دوباره با ظاهر قدیمی و معمولش در این فیلم نامشخص به ایفای نقش بپردازد. او محل تصویر را شهر واتفورد انگلیس زده که گفته می‌شود به محل فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home نیز بسیار نزدیک است. با این حال، این تصاویر نکات دیگری نیز دارد که شاید مهمترین آن بازگشت نیک فیوری به‌عنوان مامور شیلد باشد. پس می‌توان انتظار داشت که فیوری پس از اتفاقات فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) دوباره رئیس شیلد شده و حال به‌دنبال ایجاد گروه جدیدی از ابرقهرمانان است و به همین منظور در حال کمک به مرد عنکبوتی است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Samuel L. Jackson as Nick Fury

اگرچه حضور جکسون هنوز رسما در فیلم Spider-Man: Far From Home تایید نشده و او هم اشاره‌ای به این موضوع نکرده است، اما در حال حاضر این فیلم، تنها فیلمی از دنیای سینمایی مارول است که مراحل فیلمبرداری آن جریان دارد. با این حال، هنوز فهرست رسمی بازیگران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اعلام نشده است و ظاهرا مارول استودیو هنوز در حال استخدام بازیگر برای این فیلم مورد انتظار است. تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده