// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جذب چهره های سرشناس سانتا مونیکا و راک‌ استار توسط استودیو تازه تاسیس مایکروسافت

مدیر استودیو The Initiative در لینکدین خود اعلام کرد که اشخاص ماهری را از استودیو کریستال داینامیکس، سونی سانتا مونیکا و کمپانی راک استار گیمز استخدام کرده است.

یکی از مواردی که در E3 2018 شاهدش بودیم، معرفی استودیو The Initiative توسط مایکروسافت بود. استودیویی جدید که وظیفه ساخت بازی‌های انحصاری ایکس باکس را برعهده دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، درل گالاهار، مدیر استودیو The Initiative، در لینکدین خود اعلام کرده است که چهره‌های مشهوری از سایر استودیوها را به خدمت گرفته است.

به صورت دقیق‌تر، گالاهار اعلام کرده که برایان وسترگارد از استودیو سونی سانتا مونیکا (تهیه کننده ارشد بازی God of War)، کریستین کانتامسا از تیم راک استار گیمز (Rockstar Games)، دنیل نئوبرگر از تیم کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و بلک فیچر از تیم مایکروسافت را به خدمت گرفته است. جدا از چهره‌های معرفی شده، دو چهره دیگر به نام‌های آنا لر (عضو سابق استودیوهای رایت گیمز، الکترونیک آرتز و ریسپاون) و لیندزی مک‌کوئینی، عضو سابق کریستال داینامیکس را استخدام کرده است.

نکته حالب توجه این است که پست گالاهار در لینکیدن پاک شده است اما تعدادی از اعضای جدید این استودیو در حساب کاربری‌شان، شغل فعلی را استودیو Initiative انتخاب کرده‌اند. با تمام این تفاسیر باید منتظر و ماند و ببینیم استودیو The Initiative در آینده چه برنامه‌هایی در ذهن دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده