نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اضافه شدن بازیگر فیلم Crazy Rich Asians به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home

طبق خبرهای منتشر شده، رمی هی، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians، به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) تایید و اعلام شده است و روند گسترش فهرست بازیگران این فیلم همچنان ادامه دارد. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، رمی هی، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی های ثروتمند دیوانه)، به جمع بازیگران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اضافه شده و قرار است یک نقش مرموز و نامشخص را بازی کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. علاوه بر هی، تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، کوبی اسمالدرز در نقش نقش ماریا هیل، نومان اکار در نقش دیمیتری و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

هی که یک بازیگر استرالیایی، چینی و مالزیایی است، پیش از این برای بازی در سریال‌های مختلفی چون سریال Marco Polo (مارکو پولو)، سریال Harrow و سریال Neighbours شناخته شده است و او در سینما بیشتر برای بازی در فیلم Crazy Rich Asians شناخته می‌شود که این فیلم کمدی، عاشقانه و درام با تحسین منتقدان مواجه شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home از ماه گذشته در بیشاپس استورتفورد در انگلیس آغاز شده است. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده