نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تصاویر جدید بازی Resident Evil 2 Remake در گیمزکام 2018

کمپانی کپکام به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018 تصاویر جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرد. 

بازی Resident Evil 2 Remake پس از نمایش فوق‌العاده‌ای که در نمایشگاه E3 2018 داشت به یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال تبدیل شد و طرفداران مجموعه رزیدنت ایول بی‌صبرانه منتظر انتشار آن در تاریخ ۵ بهمن هستند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپکام به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018 تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که کلیر ردفیلد، یکی از دو شخصیت قابل‌بازی این اثر را نشان می‌دهند:

بازی Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 Remake

کپکام همچنین علاوه بر تصاویر منتشر‌شده، اطلاعاتی از داستان شخصیت کلیر در بازی به اشتراک گذاشته است:

کلیر با هدف پیدا کردن کریس ردفیلد، برادرش، وارد شهر راکون سیتی می‌شود و صحنه مشهور این شخصیت که وی را سوار بر موتور در حال ورود به شهر نشان می‌دهد هم در نسخه بازسازی‌شده وجود خواهد داشت. کلیر پس از ورود به شهر با شخصیت لیان کندی رو‌به‌رو می‌شود و پس از آن هم شاهد ماجراجویی‌های وی در اداره پلیس راکون سیتی هستیم که کلیر امیدوار است در این بنا نشانی از برادرش پیدا کنید. با این حال پس از کمی گشت و گذار، وی با یک دختر بچه که همان شری برکین معروف است رو‌به‌رو می‌شود و برکین به او می‌گوید که خطری بزرگ به دنبال وی است. پس از مدتی کلیر با یک موجود جهش‌یافته رو‌به‌رو می‌شود که حسابی مهارت‌های کلیر را به چالش می‌کشد و وی با تجهیزات محدودی که دارد باید با این موجود رو‌به‌رو شود و برای بقا تلاش کند. 

دقیقا مانند لیان، کلیر هم در بازی Resident Evil 2 Remake بخش داستانی خاص خودش را خواهد داشت و شاهد ماجراجویی‌های وی در راکون سیتی، اداره پلیس و بخش‌های دیگری از محیط بازی خواهید بود. چهره‌های آشنایی که در نسخه اصلی بازی حضور داشتند به لطف موتور گرافیکی قدرتمند بازی بازسازی شده‌اند و در مجموع بخش مربوط به کلیر هم برای طرفداران قدیمی و هم برای طرفداران جدید این بازی لذت‌بخش خواهد بود. 

طبق اعلام کپکام، نسخه بازسازی‌شده بازی رزیدنت ایول 2 قرار است در گیمزکام 2018 قابل بازی باشد و به همین دلیل شاید شاهد تریلر جدیدی از آن هم باشیم. علاوه بر این چندی پیش سازندگان این بازی مصاحبه‌ای در مورد ویژگی‌های مختلف آن داشتند و در بخشی از آن، اعلام کردند که گرافیک بازی قرار است حس و حالی سینمایی داشته باشد و این موضوع را به وضوح می‌توان در تصاویر جدید منتشر‌شده از این اثر هم مشاهده کرد. 

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و چندی پیش هم یک کیبورد با محوریت آن معرفی شد که شباهت زیادی به ماشین‌های تایپ مشهور این بازی دارد. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده