// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹

آپدیت Marching Fire بازی For Honor حالت آرکید را به بازی اضافه می‌کند [گیمزکام 2018]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی یوبیسافت جزئیات آپدیت Marching Fire بازی For Honor را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی For Honor، اعلام کرد که حالت آرکید بازی For Honor در جریان یک آپدیت به نام Marching Fire در ماه اکتبر (مهر-آبان) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در جریان حالت آرکید بازی For Honor بازیکنان در مقابل هوش مصنوعی قرار می‌گیرند و ساختار بازی توسط سناریوهایی از پیش تعیین شده شکل می‌گیرد. در این حالت شما باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید که هر ماموریت شامل چند مبارزه می‌شود که ظاهرا بازیکنان را به چالش می‌کشد. همچنین اعلام شده است که کاربران می‌توانند به صورت تک‌نفره یا مشارکتی حالت آرکید را تجربه کنند.

نکته‌ی جالب توجه این است که اگر بسته الحاقی Marching Fire را خریداری کنید، می‌توانید دوستان‌تان را که این بسته الحاقی را ندارند دعوت کنید و درکنار یکدیگر حالت آرکید بازی فورآنر را تجربه کنید. در ادامه گفته شده است که قبل از شروع حالت آرکید می‌توانید با توجه به تجهزات‌تان درجه سختی بازی را تعیین کنید و سپس وارد بازی شوید. بزرگ‌ترین تفاوت حالت آرکید بازی For Honor، این است که تعدیل کننده‌های مبارزه (Combat Modifiers) به صورت تصادفی برای بازیکنان و هوش مصنوعی به کار برده می‌شود؛ به عبارتی این افزایش دهنده‌ها و کاهش دهنده‌های قدرت با توجه به درجه سختی روی بازی اعمال می‌شود.

کاربران می‌توانند از تاریخ ۱۳ شهریور ماه (چهار سپتامبر) اقدام به پیش خرید اکسپنشن Marching Fire کنند. این اکسپنشن شامل حالت آرکید، چهار قمران Wu Lin و یک حالت ۴ به ۴ Castle Siege در Breach Mode می‌شود. پیش خرید کنندگان پک Wu Lin را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند که شامل یک لباس الیت برای چهار قهرمان جدید بازی می‌شود. با تمام این تفاسیر اگر علاقه‌ای به خرید اکسپنشن مورد نظر ندارید، می‌توانید به حالت Breach Mode و چهار قهرمان جدید بازی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق دوستانی که Marching Fire را خریداری کرده‌اند، حالت آرکید را تجربه کنید.

در انتها مشخص شد که For Honor Starter Edition به مدت پنج روز در استیم رایگان شده است و کاربران از تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ آگوست) تا تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) می‌توانند نسخه استاندارد این بازی را به رایگان تجربه کنند. نسخه استاندارد For Honor تمامی محتویات بخش تک‌نفره و چندنفره را در خود جای داده است و تنها تفاوت‌اش این است که به جای ۱۲ قهرمان، به ۶ قهرمان دسترسی دارید.

در ادامه می‌توانید ویدیو آپدیت Marching Fire بازی For Honor را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده