نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Star Wars: Episode IX منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX منتشر شده که حاوی نکات جالبی است.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز شد و طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) ادامه خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. در اولین بخش تصاویر شاهد نمایی از سفینه میلینیوم فالکون در یک سیاره هستیم که ظاهرا تمام یا بخش زیادی از آن را جنگل تشکیل داده است. این تصاویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارند، اما طبق گفته افراد نزدیک به صحنه، به نظر می‌رسد تغییراتی در ظاهر سفینه میلینیوم فالکون در قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) داده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این حال، تصاویر دیگری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX نیز منتشر شده است که در این تصاویر، شاهد حضور شخصیت فین با بازی جان بویگا و پو دامرون با بازی اسکار آیزاک هستیم. با اینکه این تصاویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارند، اما قهرمان‌های گروه Resistance (مقاومت) ظاهرا در حال رفتن به یک ماموریت هستند که برای سفر در این سیاره ناشناخته از موجوداتی شبیه به اسب استفاده خواهند کرد. در بخش دیگری از این تصاویر چوباکا نیز دیده می‌شود. همچنین بازیگران دیگری نیز در این صحنه حضور دارند که اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Star Wars: Episode IX BTS Photos

Star Wars: Episode IX BTS Photos

Star Wars: Episode IX BTS Photos

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی و ریچارد ای گرانت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode IX حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جی جی آبرامز که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را در کارنامه داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه کریس تریوقسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده دارد.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده