نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

نویسنده فیلم Hidden Figures به نوشتن فیلمنامه انیمیشن Frozen 2 کمک می‌کند

آلیسون شرودر، نویسنده فیلم Hidden Figures به جمع نویسندگان فیلمنامه انیمیشن Frozen 2 اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور نویسنده دیگری در انیمیشن Frozen 2 (فروزن ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آلیسون شرودر، نویسنده فیلم Hidden Figures (اشخاص پنهان) و فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین)، به جمع نویسندگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده و قرار است برای نوشتن فیلمنامه آن کمک کند. هنوز جزئیات زیادی از حضور شرودر در دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) منتشر نشده و تنها می‌دانیم که او به تیم تولید این انیمیشن اضافه شده است، اما او قرار نیست جانشین جنیفر لی، نویسنده فیلمنامه اصلی این انیمیشن شود و تنها قرار است در ویرایش و تغییرات در فیلمنامه به او کمک کند که پیش از این در انیمیشن‌های دیگر کمپانی والت دیزنی نیز شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم.

همچنین جنیفر لی به‌تازگی ریاست بخش استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی را نیز بر عهده گرفته است و گفته می‌شود با توجه به افزایش مسئولیت‌هایی اجرایی او، یک نویسنده دیگر برای تیم نویسندگی انیمیشن Frozen 2 استخدام شده است تا به لی کمک کند. جاش گد برای صداپیشگی اولاف، کریستن بل برای صداپیشگی پرنسس آنا و آیدینا منزل برای صداپیشگی ملکه السا که صداپیشگان انیمیشن اصلی بودند، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت. همچنین ماه تیر امسال، والت دیزنی از اضافه شدن ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن Frozen خبر داده بود.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس باک و جنیفر لی، کارگردان‌های انیمیشن Frozen، برای کارگردانی دنباله این انیمیشن موزیکال بازگشته‌اند. انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ به‌روی پرده رفت که این انیمیشن با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده