نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶

همکاری دوباره کریس همسورث با برادران روسو در یک فیلم اکشن

کریس همسورث قرار است در یک فیلم اکشن و دلهره آور که برادران روسو فیلمنامه آن را نوشته‌اند، بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس همسورث قرار است بار دیگر با جو و آنتونی روسو در یک فیلم همکاری کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، همسورث قرار است در فیلم Dhaka (داکا) که یک فیلم اکشن و دلهره آور است، به ایفای نقش بپردازد. سم هارگریو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او کارگردانی خواهد کرد. برادران روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dhaka را بر عهده خواهند داشت و این دو برادر در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. 

فیلم Dhaka داستان یک مزدور با بازی همسورث را روایت می‌کند که این شخص شغلی را می‌پذیرد که طبق آن باید پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد. با این حال، جزئیات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است. فیلم Dhaka توسط شبکه نت‌ فلیکس تولید و منتشر خواهد شد و فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز شود. حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Dhaka تایید نشده است. هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.

همسورث پیش از این با برادران روسو در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) همکاری کرده است و او نقش ثور را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد. همچنین همسورث در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) حضور دارد. علاوه بر این، همسورث قرار است در قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) نیز حضور داشته باشد، اما به علت بن بست خوردن مذاکراتش به‌همراه کریس پاین با کمپانی پارامونت پیکچرز، ممکن است از حضور در فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) انصراف دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده