نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom مشخص شد

سرانجام درجه سنی و مدت زمانی رسمی فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت کولایدر به نقل از وب‌سایت AMC منتشر کرده، مدت زمان فیلم ونوم کمتر از ۲ ساعت است و درجه سنی این فیلم نیز بزرگسال (R) نخواهد بود تا خبرهایی که ماه گذشته در این رابطه منتشر شده بود نیز تایید شود. فیلم Venom درجه سنی PG-13 را از MPAA دریافت کرده است و همچنین مدت زمان آن نیز ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. بسیاری امید داشتند که فیلم ونوم مانند فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) با درجه سنی بزرگسال تولید شود که ظاهرا کمپانی سونی پیکچرز در نظر داشته تا درجه سنی این فیلم از PG-13 عبور نکند.

با اینکه این موضوع می‌تواند بسیاری را ناامید کند، اما گفته می‌شود که سونی در نظر دارد تا فیلم‌های اسپین آف آینده مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) فضای خانوادگی-دوستانه‌ داشته باشند و به همین منظور این کمپانی تلاش کرد تا فیلم Venom در قلمروی فیلم‌های با درجه سنی PG-13 و با محتوای خانوادگی-دوستانه باقی بماند تا مخاطبان بیشتری به فیلم دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، گفته می‌شود که تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم و روبن فلیچر، کارگردان فیلم، در همکاری با سونی کمی طنز و شوخی به محتوای فیلم اضافه کرده‌اند. با این حال، گفته می‌شود که فیلم Venom می‌تواند رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند و یک شروع درخشان برای دنیای سینمایی کمپانی سونی پیکچرز در گیشه باشد.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هاردی اخیرا تایید کرده است که برای بازی در سه فیلم Venom با سونی قرارداد دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده