نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴

دومین تریلر رسمی فیلم Creed 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر و MGM دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Creed 2 (کرید 2) را منتشر کردند.

خرداد امسال بود که کمپانی برادران وارنر و MGM اولین تریلر رسمی فیلم Creed 2 (کرید ۲) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین و جدیدترین تریلر رسمی دنباله فیلم Creed (کرید) منتشر شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، امشب دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شد که حاوی تصاویر جدید بسیاری است. در این تریلر شاهد بازگشت آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن، به‌همراه راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه هستیم که در حال تمرین‌های سنگین و آماده شدن برای یک مبارزه بزرگ هستند. آدونیس کرید در این فیلم قرار است با ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو با بازی دولف لاندگرن روبه‌رو شود که ایوان دراگو پدر آدونیس کرید را کشته بود. در فیلم Rocky IV (راکی ۴) شاهد حضور شخصیت ایوان دراگو بودیم که حال به‌همراه پسرش در فیلم Creed 2 بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، فلورین مانتینو در نقش ویکتور دراگو، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا، دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو و فیلیسیا رشاد در نقش مری ان کرید، وود هریس در نقش تونی اورز، آندره وارد در نقش دنی ویلر، راسل هرنزبی در نقش بادی مارسل، مایکل بافر در نقش خود و ایواندر هالیفیلد در نقش خود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم The Land (سرزمین)، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Creed به کارگردانی رایان کوگلر، در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان مواجه شد. همچنین فیلم Creed موفق شد بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده