نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

گوئینت پالترو احتمالا در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارد

طبق شایعات منتشر شده، گوئینت پالترو در فیلم Spider-Man: Far From Home باز خواهد گشت. همچنین تصاویری از بازگشت جان فاورو نیز منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور چهره‌های آشنا بیشتری در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) باشیم. به نقل از وب‌سایت SuperBroMovies، گوئینت پالترو، بازیگر نقش پپر پاتز، در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) حضور خواهد داشت. هنوز جزئیات بیشتری از حضور این شخصیت در این فیلم منتشر نشده و این خبر هنوز در حد شایعه است، اما برخی از شاهدان عینی می‌گویند که پالترو در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر لندن دیده شده است.

علاوه بر پالترو، شایعاتی مبنی بر حضور جان فاورو، بازیگر نقش هپی هوگان نیز در فیلم Spider-Man: Far From Home در طول روزهای گذشته شنیده می‌شد که به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبردرای و تولید این فیلم در لندن منتشر شده است که این خبر را تایید می‌کند. در این تصاویر شاهد هپی هوگان در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) هستیم و در دیگر تصاویر منتشر شده، شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و ماریا هیل با بازی کوبی اسمالدرز، نیز دیده می‌شوند که ظاهرا در این صحنه هپی هوگان با نیک فیوری و ماریا هیل دیدار می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

هنوز مشخص نیست که نقش نیک فیوری، ماریا هیل، پپر پاتز و هپی هوگان در فیلم Spider-Man: Far From Home چه خواهد بود و اهمیت نقش آن‌ها در اتفاقات فیلم نیز مشخص نیست. حضور این شخصیت‌ها در این فیلم ممکن است به پایان اتفاقات فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) مرتبط باشد یا حتی احتمال اینکه میستریو یکی از تکنولوژی‌های شرکت استارک را دزدیده باشد نیز وجود دارد. با این حال، تا زمان انتشار اولین اطلاعات رسمی از فیلم توسط مارول استودیو باید صبر کرد.

علاوه بر پالترو، جکسون و اسمالدرز، و فاورو، تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر، نومان اکار در نقش دیمیتری، رمی هی و جی.بی اسموو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده