// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تریلر جدید بازی Total War: Three Kingdoms جلوه‌های گرافیکی زیبای آن را نشان می‌دهد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Total War: Three Kingdoms، کمپانی سگا تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده که مناظر زیبایی از این بازی را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Sega تریلر جدیدی از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کرده که در کنار روایت سرگذشت یکی از قهرمانان بازی، به نمایش مناظر زیبا، کوه‌های سر به فلک کشیده و تعدادی از حیوانات موجود در بازی در کشور چین می‌پردازد که با توجه به ماهیت اصلی بازی‌های سری توتال وار که همگی مربوط به جنگ هستند، در نوع خود کم‌نظیر است. در این تریلر یکی از قهرمانان بازی به نام ژنرال Zhuge Liang را مشاهده می‌کنید که آواره و سرگردان به دنبال فرمانده‌ای است که بتواند در رکابش بجنگد. شاید در نگاه اول این تریلر شباهت زیادی به بازی‌های سری توتال‌وار نداشته باشد؛ از آنجایی که بازی‌های این سری سراسر نبرد و درگیری را به نمایش می‌گذارند اما در این تریلر شما آرامش دل‌نشینی را که بر کشور چین حاکم شده مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته این آرامش دوام چندانی نخواهد داشت و دیر یا زود در این سرزمین پنهاور، سه امپراطوری بزرگ برای تسلط بر کل چین به نبردی خونین با یکدیگر می‌پردازند. این فرمانده به عنوان یکی از هیروهای بازی که در کلاس مجزایی از سایرین قرار دارد، می‌تواند به همراه همراهان خود به فکشن شما ملحق شود و در رکاب شما به نبرد با دشمنانتان بپردازد. نقش شخصیت‌ها و فرماندهان در بازی Total War Three Kingdoms بسیار پررنگ‌تر از نسخه‌های قبلی سری شده و این‌بار شما به جای اینکه از بین یکسری فکشن یکی را انتخاب کنید، قادر خواهید بود در نقش یک فرمانده‌ی خاص وارد میدان نبرد شوید و کنترل بازی را در دست بگیرید. تاریخ انتشار بازی Total War: Three Kingdoms در ۱۶ اسفند ماه (۷ ماه مارس) و به‌صورت انحصاری برای پی سی خواهد بود.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده