نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

رقابت‌های Super Smash Bros Ultimate در سال 2019 جدی‌تر از قبل دنبال خواهد شد

با حضور استریمرها و بازیکنان بزرگ Super Smash Bros. Ultimate به نظر می‌رسد که رقابت‌های این بازی در سال ۲۰۱۹ جدی‌تر از قبل دنبال خواهد شد.

مدتی است که سال ۲۰۱۹ میلادی شروع شده و به‌دنبال آن، رقابت‌ها و مسابقات ورزش‌های الکترونیک رنگ و بوی جدیدی به‌خود گرفته‌اند. بازی Super Smash Bros. Ultimate هم از این قاعده مستثنی نیست و رقابت‌های خود را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استریمرها و بازیکنان حرفه‌ای Super Smash Bros. Ultimate مثل Zero ،MKLeo و Salem خودشان را به فلوریدا رسانده‌اند و در مسابقات Smash Conference United شرکت کرده‌اند. با شرکت بازیکنان بزرگ مثل افرادی که ذکر شدند و دیگر بازیکنان حرفه‌ای Super Smash Bros. Ultimate، به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۹ یک سال جدی و پرهیجان برای رقابت‌های این بازی باشد.

بازی‌های تورنمنت Smash Conference United که در فلوریدای آمریکا برگزار می‌شود، در حال سپری کردن روزهای پرحرارت و هیجان‌انگیزی است و داشتن بیش از ۵۰ هزار نفر تماشاگر در سرویس استریمینگ توییچ، اهمیت بالای آن را مشخص می‌کند. تغییرات لحظه‌ای رده‌بندی ۴۸ نفر اول بازیکنان حاضر در این تورنمنت از دیگر دلایل اهمیت‌ بالای آن است و نشان می‌دهد که رقابت‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate چقدر جدی‌تر و هیجانی‌تر از سال ۲۰۱۸ دنبال می‌شود. در ادامه شما را به‌تماشای رقابت Hungrybox با Salem در جریان این مسابقات دعوت می‌کنم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در زومجی بررسی شد و نمره‌ی عالی ۹.۵ را کسب کرد. این بازی همچنین در رویداد برترین‌های سال ۲۰۱۸ زومجی توانست عنوان بهترین بازی مبارزه‌ای را کسب کند. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده در زومجی می‌خوانیم:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

بازی Super Smash Bros Ultimate به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شده است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده