زومیب میدجورنی چیست؟ هر آنچه باید درباره هوش مصنوعی هنرمند بدانید - زومیب

میدجورنی چگونه کار می‌کند؟

میدجورنی در واقع نوعی بات تعاملی است که از یادگیری ماشین برای ایجاد تصاویر مبتنی بر متن استفاده می‌کند. بات به برنامه‌ای خودکار روی اینترنت یا شبکه‌ای دیگر گفته می‌شود که قادر است با سیستم یا کاربرها ارتباط برقرار کند. برنامه‌، درخواست‌های متنی را دریافت کرده و آن‌ها را به آثار هنری تبدیل می‌کند. نتایج به‌دست‌آمده بسیار تأثیرگذار هستند و اگر روش صحیح استفاده از میدجورنی را بدانید می‌توانید آثار بسیار منحصر‌به فردی را خلق کنید.

طرز کار این برنامه این‌گونه است که میدجورنی از شما می‌خواهد دستوری متنی را برای تولید تصویر وارد کنید و پس از چند ثانیه، نتایج مختلفی برای متن ورودی ظاهر می‌شوند. همچنین شاید اشتباهاتی در تصویر وجود داشته باشد و مدل به‌دست‌آمده بی‌نقص نباشد. برای مثال ممکن است دست‌ها یا دیگر اشیای پیچیده شکل بی‌نقصی نداشته باشند و پس‌زمینه‌ها محو و گیج‌کننده باشند؛ اما تمام این مشکلات را می‌توان در مدل‌های دیگر هم پیدا کرد.

میدجورنی کمی با دیگر ابزار هوش مصنوعی متفاوت است. بااینکه می‌توانید به‌صورت مستقیم در وب‌سایت این شرکت ثبت نام کنید، برای استفاده از نرم‌افزار، نیاز به دانلود و نصب دیسکورد، اپلیکیشن چت انجمن محور نیاز دارید. پس از پذیرفته‌ شدن در بخش Beta به دیسکورد میدجورنی دعوت می‌شوید. اگر تاکنون از برنامه‌ی مشابهی استفاده نکرده باشید این روند می‌تواند برایتان گیج‌کننده باشد؛ اما در ادامه‌ی این مقاله روش کار با میدجورنی را به صورت قدم به قدم توضیح می‌دهیم.

روش کار با میدجورنی

هر شخصی با داشتن حساب کاربری دیسکورد می‌تواند به سرور بتای میدجورنی وصل شود و به صورت رایگان از آن استفاده کند. پس از رضایت از خروجی تصویر به‌دست‌آمده می‌توانید ابعاد آن را تغییر دهید، آن را دانلود کنید یا برای خود ارسال کنید. همچنین می‌توانید یک مجموعه از تصاویر کاربران دیگر را روی وب‌سایت میدجورنی ببینید.

مرحله‌ اول: عضویت در سرور میدجورنی با دیسکورد

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، همه می‌توانند در صورت داشتن حساب دیسکورد از میدجورنی استفاده کنند. اولین مرحله برای خلق اثر هنری هوش مصنوعی، ساخت حساب کاربری در دیسکورد است. پس از آماده شدن حساب مراحل ذیل را برای پیوستن به سرور بتای میدجورنی دنبال کنید.

۱. مطمئن شوید در حساب دیسکورد لاگین کرده‌اید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : نرم افزار و اپلیکیشن تاريخ : 20 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها