زومیب حملات گسترده DDoS باعث کندی وب‌سایت زومیت شد - زومیب

به‌روزرسانی ۶ اردیبهشت ۱۲:۲۰: منبع حملات از خارج و داخل کشور است تا اطلاع ثانوی زومیب ایران‌اکسس شده است و با آی‌پی‌های خارج از کشور در دسترس نخواهد بود.

به‌روزرسانی ۵ اردیبهشت:‌ وب‌سایت زومیب از ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته دوباره مورد هدف حملات دیداس قرار گرفت که شدت و گستردگی آن از حملات اول بیشتر بود. تیم فنی موفق به دفع حمله شد، اما کماکان برخی مشکلات باقی است. هنوز جزییاتی از حمله‌ی شب گذشته در دست نیست. تیم دواپس زومیب در تلاش است تا مشکلات باقی‌مانده نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود. از شکیبایی شما کاربران عزیز تا برطرف شدن مشکل کندی وب‌سایت سپاسگزاریم.

در پی حملات گسترده‌ DDoS که ظهر امروز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ وب‌سایت زومیب را مورد هدف قرار داد، این وب‌سایت برای مدت کوتاهی از دسترس خارج و سرعت دسترسی به آن به‌شدت کند شد.

در این حمله که حدود ساعت ۱۲ ظهر شروع شد و حجم غیرمنتظره‌‌ای از ترافیک را به سمت وب‌سایت زومیب سرازیر کرد، ۴۶۶٬۷۸۲ مورد توسط سرویس کلادفلر شناسایی شد که از این تعداد، ۲۵۰۶۵۷ مورد از نوع HTTP DDoS بود.

آی‌پی کشورهایی که در این حمله مشارکت داشتند اکثرا از سمت شرق آسیا بود. به‌طور دقیق‌تر، ۳۰٬۷۵۱ درخواست از سمت روسیه، ۲۲٬۸۶۷ درخواست از ایالات متحده، ۱۸٬۵۲۷ درخواست از کره جنوبی، ۱۸٬۳۰۳ درخواست از اندونزی و ۱۷٬۸۱۲ درخواست از سمت چین به سرور زومیب ارسال شده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 421 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها