زومیب چگونه ایمیل‌های ناخواسته را در جیمیل متوقف کنیم؟ - زومیب

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که لغو اشتراک احتمالاً چندروزی زمان می‌برد؛ بنابراین، صبور باشید تا جیمیل اشتراک شما را لغو کند.

همچنین اگر این گزینه را در کنار نام فرستنده مشاهده نمی‌کنید، برخی اوقات یک پیوند مخفی Unsubscribe در پایین صفحه وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ اما همانطور که اشاره شد، این احتمال وجود دارد که Gmail از پیوند مذکور پشتیبانی نکند و اجازه‌ انجام این کار را به کاربر ندهد.

وقتی مراحل لغو اشتراک را برای فرستنده‌ی خاصی دنبال می‌کنید، جیمیل از ارسال پیام‌های بعدی پیشگیری می‌کند؛ بااین‌حال، این قابلیت درصورتی درست عمل می‌کند که پیوند Unsubscribe توسط جیمیل پشتیبانی شود و پیوندی فعال باشد که این مربوط به فرستنده‌ی ایمیل است. درواقع فرستنده باید اجازه‌ی انجام این کار را به کاربران داده باشد وگرنه قادر نیستید از لغو اشتراک برای اینگونه سایت‌ها استفاده کنید. فرستنده‌ها موظف هستند Unsubscribe را در محتوای ایمیل قرار دهند تا کاربر ناچار نباشد از بلاک‌کردن استفاده کند.

براین‌اساس، ممکن است تمام سایت‌هایی که از ارسال ایمیل استفاده می‌کنند، اجازه‌ی استفاده از پیوند لغو اشتراک را به کاربران ندهند؛ ازاین‌رو، اگر گزینه‌ی موردبحث را در محتوای ایمیل مشاهده نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت مسدودکردن استفاده کنید؛‌ دراین‌صورت، هیچ پیامی از فرستنده دریافت نخواهید کرد یا درصورت تمایل تمامی ایمیل‌های ارسالی به‌طور مستقیم به پوشه‌ی هرزنامه یا اسپم منتقل خواهند شد.

نحوه‌ی مسدودکردن ایمیل‌های ناخواسته در ویندوز

درصورتی‌که فرستنده‌ی پیام، هیچ پیوندی را برای لغو اشتراک ایمیل‌های ارسالی ارائه نکرده باشد، بهترین روش برای در امان‌بودن از ایمیل‌های تبلیغاتی، مسدودکردن فرستنده‌ی موردنظر است. با استفاده از این روش، هیچ یک از ایمیل‌های ناخواسته را دریافت نخواهید کرد؛ مگر اینکه خودتان بخواهید به پوشه‌ی اسپم یا هرزنامه‌ی جیمیل منتقل شوند. مراحل زیر را برای مسدودکردن پیش بگیرید:

برای توقف ایمیل‌های ارسالی از نشانی مدنظرتان ابتدا در کامپیوتر به حساب کاربری جیمیل وارد شوید.

حالا روی یکی از ایمیل‌های ارسالی کلیک کنید تا محتوای آن را ببینید.

در این مرحله روی نماد سه‌نقطه در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و سپس از میان گزینه‌های پیش‌رو، Block User را انتخاب کنید و درآخر تأیید را بزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 420 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها