زومیب گیک‌بنچ ۶: قدرت پردازشی گلکسی S23 اولترا ۲۱ درصد کم‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس است - زومیب

بنچمارک‌ها هرگز بهترین روش برای مقایسه‌ی قدرت پردازشی نبوده‌اند، چون نحوه‌ی استفاده‌ی مردم از گوشی‌ با آزمون‌های مصنوعی بنچمارک تفاوت دارد؛ با این‌حال توسعه‌دهندگان بنچمارک همواره در تلاشند آزمون‌ها را به پردازش‌های دنیای واقعی شبیه‌تر کنند.

گیک‌بنچ یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای بنچمارک‌گرفتن از گوشی‌های هوشمند است. این بنچمارک آزمون‌های مختلفی روی گوشی انجام می‌دهد و پردازنده را تحت فشار می‌گذارد. گیک‌بنچ در نهایت عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای پردازنده را در قالب اعداد بیان می‌کند.

نسخه‌ی جدید گیک‌بنچ که به‌تازگی معرفی شده، شامل آزمون‌های بهبودیافته‌ای است که با هدف سنجش کامل عملکرد سخت‌افزارهای مدرن و اپلیکیشن‌ها توسعه داده شده‌اند. گیک‌بنچ ۶ شامل دیتاست‌هایی است که بیشتر از نسخه‌ی قبل پردازش‌های دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند.

در آزمون‌های گیک‌بنچ ۶ از تصاویر پروضوح‌تر و پرتعدادتری نسبت‌به گیک‌بنچ ۵ استفاده می‌شود. همچنین، نقشه‌ها و فایل‌های PDF بزرگ‌تر شده‌اند و دستگاه‌های آزموده‌شده باید کدهای بیشتری را با نرم‌افزار Clang کامپایل کنند. آزمون‌های متمرکز نیز بر HTML و PDF به طراحی مدرن‌تری مزین شده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : موبایل تاريخ : 16 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها