زومیب آموزش دانلود استاتوس واتساپ - زومیب

  • در سمت راست، آیکون اشتراک‌گذاری نیز وجود دارد که با فشار دادن آن می‌تواند استاتوس را با دوستانتان در واتساپ، توییتر، فیسبوک و سایر پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید.

توجه: اکثر برنامه‌هایی که برای ارائه‌ی چنین سرویس‌های توسعه می‌یابند دارای خرید درون برنامه‌ای یا تبلیغات هستند. در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌‌های موجود را به شما معرفی کنیم.

روش سوم: اسکرین شات

مطمئناً می‌دانید که می‌توان از تمام تصاویر منتشرشده در استاتوس واتساپ به راحتی اسکرین شات گرفت. اما مشکل اصلی ذخیره ویدئوهای آپلود شده است. البته اکنون بسیاری از دستگاه‌ها دارای اپلیکیشن اسکرین ریکورد داخلی هستند.

اگر هم دستگاه شما اپلیکیشن داخلی برای ثبت اسکرین شات یا اسکرین ریکورد نداشت، می‌توانید به راحتی از طریق گوگل پلی اپی را برای انجام این کار دانلود و استفاده کنید.

دانلود استاتوس واتساپ در آیفون

به دلیل سیاست‌های موجود در iOS، کاربران این سیستم‌عامل به‌اندازه اندرویدی‌ها آزادی کافی برای دانلود استاتوس‌های واتساپ را ندارند.

اگر از آیفون استفاده می‌کنید باید بدانید که نمی‌توانید مستقیماً استاتوس‌های تماشا شده را از فایل منیجر بیابید یا از اپلیکیشن‌های دانلودر به راحتی استفاده کنید.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توان از آن برای دانلود استاتوس استفاده کرد، Whatsapp++ است که به منظور کار با آن به جیلبریک کردن آیفون خود نیاز دارید و ما این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم. اما اکنون روشی را برای ذخیره کردن استاتوس واتساپ به شما آموزش می‌دهیم.

شاید بتوان گفت بهترین را برای ذخیره استاتوس‌های واتساپ در آیفون، اسکرین شات و ضبط صفحه است.

برای گرفتن اسکرین شات کافی است دکمه هوم و پاور را در آیفون ۸ یا مدل‌های قدیمی‌تر به طور همزمان فشار دهید. در آیفون X یا جدیدتر، این کار را با دکمه‌های کاهش صدا و پاور انجام دهید.

برای ذخیره فیلم‌های منتشرشده در استاتوس واتساپ نیز می‌توانید سراغ اپ داخلی اسکرین ریکوردر آیفون رفته و از آن کمک بگیرید.

به منظور آغاز ضبط صفحه نمایش در گوشی آیفون خود باید پس از باز کردن Control Center روی آیکون Screen Recording ضربه بزنید. اگر نمی‌توانید آن را بیابید، به تنظیمات رفته و از بخش Control Center گزینه Screen Recording را فعال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : آموزش گوشی هوشمند و تبلت تاريخ : 15 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.