زومیب آموزش ضبط صفحه نمایش در گوشی های سامسونگ - زومیب

گرفتن عکس از صفحه‌نمایش گوشی یا همان اسکرین‌شات یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگران است؛ به‌ویژه زمانی که قصد دارید کسی را راهنمایی کنید یا به‌راهنمایی او نیاز دارید. در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی این کار با گرفتن دکمه‌های پاور و دکمه‌ی ولوم به‌صورت همزمان انجام می‌شود؛ اما فرض کنید می‌خواهید موضوع پیچیده‌ای را برای کسی توضیح دهید و به اسکرین‌شات‌های متعددی برای این کار نیاز دارید، تازه اگر درنهایت بتوانید به‌درستی مطلب را منتقل کنید.

در چنین شرایطی ضبط صفحه نمایش می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد و شما را از گرفتن اسکرین‌شات‌های پی‌در‌پی نجات دهد. امکان ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش در اکثر گوشی‌های اندرویدی وجود دارد و ما در این مطلب قصد داریم نحوه‌ی به‌کارگیری آن را در گوشی‌ سامسونگ آموزش دهیم. اسکرین ریکوردر در گوشی‌های دارای رابط‌ کاربری One UI 2.0 و بالاتر موجود است؛ بااین‌حال، اگر فکر می‌کنید گوشی شما از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کند با برنامه‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد می‌توانید به‌راحتی از این مزیت بهره‌مند شوید. گفتنی است که اگر از کاربران آیفون هستید می‌توانید مقاله‌ی آموزش ضبط صفحه نمایشگر در گوشی های اندروید و آیفون را برای اطلاع از نحوه‌ی ضبط صفحه‌نمایش مطالعه کنید.

ضبط صفحه نمایش گوشی سامسونگ بدون نصب برنامه

برای ضبط صفحه نمایش در گوشی‌های سامسونگ به برنامه‌ی خاصی نیاز ندارید. تنها کافی است مراحل زیر را پیش ببرید تا بتوانید علاوه‌بر تصویر، صداهای موجود را هم ضبط کنید.

گزینه‌ی Screen Recorder برای دسترسی بهتر معمولاً در پنل تنظیمات سریع قرار دارد؛‌ اما اگر این گزینه را در بین نمادهای موجود مشاهده نکردید، به آخرین صفحه‌ی این تنظیمات بروید و روی نماد «+» ضربه بزنید. منوی جدیدی با عنوان دکمه‌های دردسترس (Available Buttons) نمایش داده می‌شود. دکمه‌ی موردنظر را با انگشت نگه‌ دارید، آن را به پنل تنظیمات سریع کشیده و سپس رها کنید. درنهایت (Done) را بزنید و خارج شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : آموزش گوشی هوشمند و تبلت تاريخ : 19 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.