زومیب آموزش عکاسی نجومی در گوشی‌های گلکسی - زومیب

سامسونگ چندی پیش ویژگی‌های جدیدی را به اپلیکیشن Expert Raw اضافه کرد. یکی از ویژگی‌های اضافه‌شده به دوربین جدید خانواده‌ی گلکسی، حالت جدید Astrophoto است که می‌تواند آسمان تاریک شب را به بوم درخشانی از ستاره ها تبدیل کند. برای بهره‌گیری از این قابلیت و ثبت عکس‌های نجومی تنها به یکی از دستگاه‌های سازگار با اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ، برنامه‌ی Expert RAW و یک پایه برای ثابت نگه‌داشتن تلفن همراه نیاز دارید.

سامسونگ ویژگی Astrophoto را از زمان عرضه‌ی One UI 5.1 ابتدا به سری گلکسی اس ۲۲ اضافه کرد. اکنون کاربران گوشی‌های سری اس ۲۳، اس ۲۱ و گلکسی زد فولد ۳ نیز امکان استفاده از ویژگی مذکور را دارند؛ بااین‌حال، انتظار می‌رود سامسونگ این ویژگی‌جذاب را به مدل‌های بیشتری از گوشی‌های مبتنی بر One UI 5.1 گسترش دهد.

در این مطلب چگونگی کار با این قابلیت جذاب را آموزش می‌دهیم؛ بنابراین اگر از یکی از گوشی‌های سازگار با اپلیکیشن Expert Raw استفاده می‌کنید و می‌خواهید ستارگان را تسخیر کنید، همراه ما باشید. در ادامه با نحوه‌ی عکاسی نجومی در گوشی‌های گلکسی آشنا می‌شویم.

چگونه حالت Astrophoto را در گوشی‌های گلکسی فعال کنیم؟

پیش از اینکه دوربین را در دست بگیرید و عکاسی نجومی را شروع کنید، ابتدا مطمئن شوید که برنامه‌ی Samsung Expert RAW در گوشی شما موجود است. برای اطمینان از این مسئله مراحل زیرا را طی کنید:

۱. ابتدا نرم‌افزار دوربین را باز کنید.

۲. برای مشاهده‌ی تنظیمات بیشتر روی گزینه‌ی More ضربه بزنید.

۳. حالا Expert RAW را انتخاب کنید.

۴. درنهایت با رفتن به بخش تنظیمات مطمئن شوید که گزینه‌ی special photo options فعال است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها