زومیب بهترین برنامه‌های کنترل لپ تاپ با گوشی هوشمند - زومیب

یکی دیگر از راه‌های کنترل لپ تاپ با گوشی استفاده از اپلیکیشن Remote Mouse است که در ادامه لینک دانلود آن برای گوشی اندرویدی و iOS قرار داده شده و می‌توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید.

برخلاف دیگر موارد معرفی‌شده در این مقاله، Remote Mouse تنها می‌تواند به عنوان ماوس و کیبورد دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد و کنترل لپ تاپ با گوشی توسط آن به طور کامل امکان‌پذیر نیست. زیرا برای استفاده از این اپ باید بتوانید مانیتور خود را ببینید و همچنین فقط در شبکه‌های Wi-Fi محلی کار می‌کند.

با این حال، اگر قصد داشته باشید از برنامه‌ای ساده و کاربردی استفاده کنید، به خصوص زمانی که تنها به دنبال کیبورد و ماوس هستید، Remote Mouse به کمکتان خواهد آمد. می‌توانید اپ مذکور را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. البته دسترسی به قابلیت‌های اضافی مانند کنترل رسانه به خرید درون‌برنامه‌ای نیاز دارید.

مراحل گفته‌شده نشان داد کنترل لپ تاپ با گوشی دشواری‌های چندانی ندارد و برای این کار نیازی به خرید گوشی جدید نیست. قطعا اپلیکیشن‌های دیگری هم برای ارتباط گوشی و کامپیوتر شخصی توسعه یافته‌اند؛ اما ظاهراً هیچ‌کدام قابلیت‌های کامل و همه‌جانبه‌ای همچون Unified Remote ارائه نمی‌کنند.

برخی اپلیکیشن‌‌ها و سرویس‌های آنلاین امکانات اختصاصی برای کنترل عملکرد لپ تاپ ازطریق گوشی هوشمند دارند. به‌عنوان مثال، یوتیوب و VLC سرویس‌های اختصاصی دارند که این کار را ممکن می‌کند. البته راهکار آن‌ها جامع نیست و تجربه‌ی کاملی فراهم نمی‌کند. قطعاً راهکاری ایدئال اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند به‌عنوان کیبورد و ماوس کامپیوتر استفاده کنید تا کنترل همه‌ی بخش‌ها به‌آسانی انجام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها