زومیب تصاویر رندر و مشخصات موتو واچ ۱۰۰ موتورولا فاش شد - زومیب

انتظار می‌رود موتورولا در سال جاری میلادی چند ساعت هوشمند معرفی کند. یکی از آن‌ها موتو واچ ۱۰۰ (Moto Watch 100) است که گفته می‌شود به تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 4100 مجهز خواهد شد و با سیستم‌عامل Wear OS گوگل اجرا می‌شود. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تصاویر رندری جدید از این ساعت هوشمند فاش شده که زوایای مختلف آن را نشان می‌دهد.

طبق تصاویر، موتو واچ ۱۰۰ طراحی دایره‌ای با دو دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست خواهد داشت. بدنه‌ی ساعت دارای روکش مات است؛ درحالی‌که دکمه‌ها روکش فلزی دارند.

این دکمه‌ها با آنچه در تصاویری که قبلا افشا شده بود، متفاوت به‌نظر می‌رسند و ساعت هوشمند را با دکمه‌های دایره‌ای در رنگی متفاوت نشان می‌دهد. ما به‌احتمال زیاد به دو نسخه‌ی مخلتف از موتو واچ ۱۰۰ یا ساعت هوشمند کاملا متفاوت نگاه می‌کنیم.

طبق گزارش منبع، موتو واچ ۱۰۰ به صفحه‌نمایش ۱٫۳ اینچی LCD با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز خواهد شد؛ اما قاب چرخشی نخواهد داشت. وظیفه‌ی تأمین انرژی این ساعت هوشمند موتورولا را باتری ۳۵۵ میلی‌آمپرساعت تأمین خواهد کرد و با اتصال بلوتوث ۵.۰ همراه خواهد شد.

موتو واچ ۱۰۰ از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام از جمله ردیابی خواب، گام‌شمار، پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون برخوردار بهره خواهد برد. همچنین دارای GPS داخلی خواهد بود؛ یعنی برای ردیابی دقیق مسیر به گوشی هوشمند نیازی نیست.

رندر موتو واچ ۱۰۰ موتورولا-۲

مقاله‌ی مرتبط:

ساعت جدید موتورولا وزن ۲۹ گرم و ابعاد ۴۲ در ۴۶ در ۱۱٫۸ میلی‌متر خواهد داشت و عرض بند آن ۲۰ میلی‌متر خواهد بود. گزارش‌های فاش‌شده‌ی قبل نشان داد که بدنه‌ی موتو واچ ۱۰۰ از آلومینیوم ساخته خواهد شد و فشار ۵ اتمسفر را در برابر آب را تحمل خواهد کرد.

موتورولا هنوز خبری رسمی درباره‌ی موتو ۱۰۰ منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی این ساعت هوشمند منتشر شود.

دیدگاه شما کاربران زومیب درباره‌ی طراحی و مشخصات موتو واچ ۱۰۰ چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 335 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها