زومیب تماشا کنید: اجرای بازی Doom با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه روی برنامه‌ی نوت‌پد مایکروسافت - زومیب

سم چیت، توسعه‌دهنده‌ی بازی، کاربرد جالب دیگری برای برنامه‌ی ویراشگر متن نوت‌پد مایکروسافت پیدا کرده است. این توسعه‌دهنده‌ی خلاق موفق شده است در محیط ویندوز، بازی Doom 1993 را با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه روی این برنامه اجرا کند.

چیت تأکید کرد برای اجرای بازی Doom روی نوت‌پد نیاز به اعمال تغییر روی این برنامه نیست. این پروژه NotepadDOOM نام دارد اما توضیحی درمورد عملکرد آن ارائه نشده است. به‌هرحال، این توسعه‌دهنده متعهد شده است که NotepadDOOM را برای طرفداران بازی منتشر کند. چیت در توییتی اعلام کرد که برای تبدیل کردن این پروژه به یک برنامه‌ی قابل انتشار، کمی کار نیاز است اما طی چند روز آینده قطعاً ارائه خواهد شد.

جان رومرو، یکی از سازندگان Doom، تحت‌تأثیر پروژه‌ی چیت قرار گرفت و در توییتی به وی پاسخ داد که اجرای این بازی روی نوت‌پد، باورنکردنی است. چیت ویدئویی از اجرای بازی مذکور منتشر کرده است و ازآنجاکه روی نوت‌پد اجرا می‌شود، بدیهی است که گرافیک آن با کاراکترها و اعداد جایگزین شود. همان‌طور که TomsHardware اشاره می‌کند، گیم‌پلی Doom روی نوت‌پد بسیار روان است که البته فلش‌های سفیدی هم در آن دیده می‌شود؛ به‌هرحال باید درنظر داشته باشیم که NotePad نمی‌تواند متن را با سرعت بالا روی صفحه، نمایش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:اگرچه بیش‌از دو دهه از انتشار Doom گذشته است، اما این بازی همچنان جایگاه ویژه‌ای بین جامعه‌ی گیمرها دارد. Bethesda درسال ۲۰۲۰ این بازی را با پشتیبانی از سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه به‌روزرسانی کرد. در ادامه می‌توانید ویدئو اجرای بازی Doom را روی نوت‌پد مایکروسافت تماشا کنید.

تماشا در آپارات

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.