زومیب معرفی وبسایت تاینی تونز در زمینه تعلیم و تربیت - زومیب

با سلام خدمت شما دوست عزیزی که در حال مطالعه معرفی سایت تاینی تونز هستید . امروز مفتخریم یک سایت جذاب و با کیفیت از نظر محتوایی را برای شما عزیزان معرفی کنیم که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت داشته و در ۱۱ دسته بندی برای شما عزیزان فعالیت میکند . در ادامه مطلب به خلاصه ای از محتوا و دسته بندی این سایت میپردازیم .

دسته بندی اول :

کودکان می توانند از هر مورد کوچکی، برای خنده و شادمانی استفاده کنند، آروغ زدن یا گاز معده در خانه و در حضور والدین ممکن است باعث ناراحتی شود، اما اگر این کار در حضور دیگران و در مکانی عمومی صورت بگیرد، قطعا خجالت والدین را به همراه دارد. لذا آنها به دنبال شیوه ای درست برای کنترل این موارد در کودکان هستند.
دسته بندی دوم این سایت
هرسال در کشور از مقام والای معلم روز ۱۲ اردیبهشت تجلیل شده و این روز به نام این عزیزان نامگذاری گردیده و جشن گرفته می شود. چنانچه می خواهید در این روز معلم خود را خوشحال و از او تشکر کنید حتما یکی از شعرهای زیبایی را که در این بخش آورده ایم را برای او بخوانید یا بفرستید.
دسته بندی سوم این سایت :
نوشابه به عنوان یکی از نوشیدنی های محبوب در سرتاسر دنیا است، کودکان نیز از این قضیه مستثنی نیسیتند و طرفداران سرسخت این نوشیدنی محسوب می شوند. این نوشیدنی گوارا و شیرین دارای قند فراوان است و می تواند برای کودکان پیامدهای منفی را به همراه داشته باشد. در ادامه به تفسیر موضوع مصرف نوشابه در کودکان می پردازیم.
دسته بندی چهارم سایت تاینی تونز :
وقتی که کودک شما کوچک است، خواب یک نیاز ضروری است و ممکن است به نظر برسد که تنها راهی که می توانید او را بخوابانید این است که او را در آغوش خود بگیرید. اما این روش ممکن است بسیار سخت باشد ما در اینجا روش های خواباندن نوزاد بدون در آغوش گرفتن را شرح می دهیم. همراه ما باشید.

دسته بندی پنجم سایت تاینی تونز :

نوجوانی دوران پرفراز و نشیبی برای هر فرد محسوب می شود، به علت عبور از دوران کودکی و ورود به بزرگسالی همچنین تغییرات هورمونی وسیعی که در این دوره اتفاق می افتد؛ رفتارهای جدید بسیاری مشاهده می شود. یکی از مواردی که امروزه افزایش یافته؛ دزدی نوجوانان است که می تواند برای والدین وحشتناک و نگران کننده باشد.
دسته بندی ششم این سایت :
دوران شیردهی و بارداری از جمله ایام پرخطر برای مادر و فرزندش محسوب می شوند، زیرا مادران نگران هستند در صورت ابتلا به بیماری؛ آیا می توانند در این دوران آن را درمان کنند و یا اگر به بیماری مبتلا شدند امکان انتقال آن به فرزندشان وجود دارد؟ در ادامه به تفسیر ابتلا به هیپاتیت در دوران شیردهی می پردازیم.
دسته بندی هفتم این سایت :
آموزش زبان انگلیسی به کودکان می تواند سخت و طاقت فرسا باشد، آنها کنجکاو و فعال اند، همچنین درحال آموختن زبان مادری هستند به همین دلیل استفاده از روش های قدیمی برای آموختن زبان خارجی برای آنها ممکن است جوابگو نباشد. در این مقاله به بازی هایی در جهت آموختن زبان انگلیسی به کودکان می پردازیم.
دسته بندی هشتم این سایت :
اختلالات مادرزادی به گروهی از بیماری ها گفته می شود که از بدو تولد وجود دارند، در واقع نوزاد از دوران جنینی به این بیماری مبتلا می شود. در سه ماهه اول بارداری در زمان شکل گیری اندام های جنینی این اختلالات بروز پیدا می کنند. این اختلالات طیف وسیعی دارند؛ از بیماری های جزئی گرفته تا شدیدترین اختلالات. یکی از این اختلالات آکرولوپلاسمینمی است.
دسته بندی نهم وبسایت تاینی تونز :
در این مطلب چگونگی نقاشی ساده مداد را یاد بگیرید. در این قسمت الگوهای آسان و ساده و همینطور زیبا و جذاب برای کودکان برای یادگیری نقاشی آورده شده است. این الگوها می توانند کودکان را ترغیب و تشویق به کشیدن نقاشی مداد کند. در میان فعالیت های کودک نقاشی بسیار مهم است، زیرا کاملا از درون کودک سرچشمه می گیرد و پایه و اساس دیگر فعالیت های کودک خواهد بود.
دسته بندی دهم سایت :
اگر هنگام خواب با کج خلقی کودک خود سر و کار دارید و روال عادی خواب آنها درست نیست، ممکن است به این دلیل باشد که ساعت بدن کودک نوپایتان هماهنگ نیست. مانند یک مورد بد جت لگ، اگر کودک شما بیش از ۳۰ دقیقه طول می کشد تا بخوابد، این نشانه واضحی است که ساعت داخلی او زمان خواب را تشخیص نمی دهد.

 
دسته بندی یازدهم سایت :

بسیاری از والدین ترس در کودکانشان را تجربه کرده اند، اما گاهی آنها برای کنترل شرایط دچار مشکل می شوند. البته نوع شخصیت کودک در این موضوع بسیار تاثیرگذار است، برخی کودکان ذاتا شجاع هستند و برخی محافظه کار و محتاط به دنیا می آیند. بخشی از رشد کودکان همراه با ترس است که از بدو تولد آغاز می شود و تا مقطع خاصی از زندگی آنها ادامه دارد.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 15 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.