زومیب کیفیت تصویر پلی استیشن وی آر 2 درمقایسه‌با نسل اول خود چهار برابر بهتر می‌شود - زومیب

راس یانگ، مدیرعامل DSCC (مشاوران زنجیره‌ی تأمین صفحه‌نمایش)، گفت PlayStation VR2 سونی با دو پنل ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ به کیفیت تصویر خیره‌کننده و تراکم پیکسلی بیشتر از ۸۰۰ پیکسل در هر اینچ برای هر چشم خواهد رسید. در مقام مقایسه، باید بدانید هدست PlayStation VR با ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ برای دو چشم یا همان ۱۹۳ پیکسل در هر اینچ برای هر چشم مخاطب را به جهان واقعیت مجازی می‌برد؛ درنتیجه، با افزایش کیفیت تصویر بیش از چهاربرابری در PS VR2 درمقایسه‌با اولین پلی‌استیشن وی آر روبه‌رو خواهیم بود.

زمانی چنین دستاورد فنی توجه شما را بیشتر جلب می‌کند که متوجه شوید به‌گزارش اندروید‌سنترال، تراکم پیکسلی هدست واقعیت مجازی Quest 2 زیاد هم از ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ برای هر چشم فراتر نمی‌رود. این در حالی است که میدان دید پلی‌استیشن وی آر ۲ سونی ۲۰ درجه بیشتر از کوئست ۲ خواهد بود. تمام گزارش‌ها نشان می‌دهند سونی اصلا به ارائه‌ی هدست VR معمولی بسنده نکرده است و ظاهراً می‌خواهد یکی از محصولات برتر بازار واقعیت مجازی را دراختیار گیمرها قرار دهد.

برخورداری هدست PS VR2 از تراکم پیکسلی بیشتر از ۸۰۰ پیکسل در هر اینچ برای هر چشم کاری می‌کند که موقع استفاده از آن واقعاً پیکسل‌ها را نبینید. در‌حقیقت، کیفیت یادشده باعث می‌شود که پلی‌استیشن وی آر ۲ بهترین هدست واقعیت مجازی بازار از این نظر تا‌به‌امروز باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

برخلاف هدست PSVR که سیم‌های زیادی داشت و بدون دوربین جداگانه کار نمی‌کرد، استفاده از پلی‌استیشن وی آر ۲ بسیار آسان خواهد بود. این دستگاه به دوربین جداگانه نیازی ندارد و تنها با یک سیم به درگاه USB-C کنسول پلی‌استیشن ۲ متصل می‌شود.

دوربین‌های روی هدست می‌توانند به‌راحتی دست‌های شما و کنترلرها را دنبال کنند. بدین‌ترتیب، نه‌تنها هر بار برای استفاده از آن فقط به اتصال با یک سیم به PS5 احتیاج دارید؛ بلکه با قدرت پردازشی کنسول نسل ۹ سونی می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیت را روی هدست واقعیت مجازی پیشرفته‌ خود ببینید و در جهان بازی‌های مختلف غوطه‌ور شوید.

اکنون استودیوهای Guerrilla و Firesprite که هر دو متعلق به بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی هستند، روی بازی Horizon: Call of the Mountain برای پلی‌استیشن وی آر ۲ کار می‌کنند. باید دید تیم‌های PlayStation Studios به ریاست هرمن هالست چه زمانی سراغ معرفی رسمی بازی‌های واقعیت مجازی انحصاری دیگر برای PlayStation VR2 می‌روند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 609 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها