زومیب گلکسی S23 FE احتمالاً با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شود - زومیب

تاکنون گزارش‌های متعددی منتشر شده است که نشان می‌دهد امسال شاهد معرفی گلکسی S23 FE نخواهیم بود. البته برخی افراد نزدیک به سامسونگ می‌گویند باور دارند این محصول رونمایی خواهد شد. طبق برخی شایعات قبلی انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود.

دو افشاگر مشهور خبرهای فناوری در توییتر به نام‌های OreXDA و Tech_Reve اعلام کرده‌اند گلکسی S23 FRE به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد. ازطرف دیگر افشاگری به‌ نام Meeco می‌گوید این پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ نیز دردسترس قرار خواهد گرفت؛ سیستم-روی-چیپ اختصاصی سامسونگ که با فرآیند ۴ نانومتری این شرکت ساخته می‌شود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود S23 FE با این پردازنده، عملکرد بهتری نسب‌به گلکسی S22 ارائه دهد.

OreXDA همچنین اعلام کرده است گوشی‌های هوشمند سری FE سامسونگ در آینده جایگزین مدل پلاس خواهند شد که البته این موضوع کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد زیرا S23 FE به‌عنوان جایگزینی برای سری گلکسی A7x شناخته می‌شود. شایعه‌ی معرفی این گوشی با دو تراشه‌ی متفاوت نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً به رویکرد قبلی خود باز خواهد گشت و شاید سری گلکسی S24 نیز همین روند را دنبال کند.

به گزارش NotebookCheck، گلکسی S23 FE به نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی مجهز به حسگر ISOCELL GN3 سامسونگ مجهز خواهد شد. این مشخصات در نگاه اول تفاوت زیادی با گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس ندارد اما شاید برخی قابلیت‌ها مثل شارژ بی‌سیم از این دستگاه حذف شود. شنیده‌ها حاکی از آن است قیمت پرچم‌دار اقتصادی بعدی سامسونگ در بازار آمریکا ۶۹۹ دلار خواهد بود و از سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته در برخی دیگر از گزارش‌ها گفته شده است این محصول احتمالاً در اوایل ماه آگوست عرضه می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها