زومیب ۱۰ رفتار نادرست زنان باعث عذاب مردان می شود ! - زومیب

انسان ها شخصیت های متفاوتی با هم دارند و در مواجه با شرایط زندگی، رفتارهای گوناگونی از خود نشان می دهند. بعضی از این رفتارها به خانواده و محیط زندگی افراد برمی گردد. اما این تفاوت های شخصیتی می تواند عامل اصلی اختلافات در زندگی زناشویی باشد.

در این بین یک سری رفتارهای خاص وجود دارد که مختص زنان است و می تواند هر مردی را آزار دهد.
مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند. در این مطلب به تعدادی از رفتارهای بد زنان اشاره خواهیم کرد، که مردان را عذاب می دهد.

کدام رفتار زنان باعث عذاب مردان می شود؟

رفتاری زنانه که مردان را عذاب می‌دهد

۱ – عدم بیان علت ناراحتی عذاب آور است

شخصیت مرد به گونه ای است که منظور خود را به صورت مستقیم بیان می کند. اما زنان رفتاری متضاد دارند و در مواردی که از همسر خود دلخور یا ناراحت می شوند، حاضر نیستند به راحتی دلیل ناراحتی خود را بیان کنند. وقتی مرد از او دلیل سرد بودنش را می پرسد، این جمله همیشگی را می گویند “خودت بهتر می دونی!”. اما حقیقت این است که در اکثر موارد مردان از دلیل ناراحتی شما بی خبرند. پس بهتر است به جای طفره رفتن و بحث کردن با همسر خود، مستقیم دلیل ناراحتی خود را به او بگویید و مشکل را حل کنید.

۲ – پر حرفی، از رفتارهای عذاب آور زنان

دقت زنان به نسبت مردان بیشتر است. آنها به نکات ظریفی دقت می کنند که اصلا به چشم مردان هم نمی آید! همین دقت بالا باعث می شود که وقتی می خواهند موضوعی را تعریف کنند، آن را با تمام جزئیات و جوانب شرح می دهند. همین موضوع باعث طولانی شدن مدت زمان حرف زدن زنان می شود.
اگرچه این رفتار زنان باعث بهبود روابط و تسریع در قدرت تکلم فرزندان است. اما مردان حوصله شنیدن حرف های طولانی را ندارند و پرحرفی زیاد از حد باعث دلخوری طرفین می شود. پس ترجیحا لازم نیست که همه چیز را با تمام جزئیات شرح دهید.

۳ – استفاده ابزاری از رابطه جنسی

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است و اگر نیازهای جنسی زن و مرد در محیط خانواده رفع نشود، باعث بروز مشکلات زناشویی و ناهنجاری های اخلاقی در جامعه می شود.
اما بعضی از زنان به خوبی از حساس بودن رابطه جنسی و شرایط روحی مردان آگاهی دارند. به همین دلیل از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به خواسته های خود استفاده می کنند.
این یعنی بیان درخواست در بدترین شرایط و لحظه از زندگی مشترک. این رفتار از ویژگی های زنان جذاب نیست و چنین درخواست هایی جزو بدترین رفتارهای زنان به حساب میاد و برای مردان ناخوشایند است.

رفتار نادرست زن

۴ – چشم و هم چشمی از رفتارهای بعذاب آور زنان

هر مردی به عنوان سرپرست خانواده، بهترین و کامل ترین زندگی را برای همسر و فرزندان خود می خواهد. سخت ترین مسئله در زندگی مشترک، ناتوانی مرد در رفع نیازهای عزیزانش است. اما بعضی اوقات زنان این مسئله را نادیده می گیرند و با چشم و هم چشمی کردن، انتظارات نامتعارفی از همسر خود دارند. این رفتار زنان تا حدی لازم است و باعث ایجاد حس رقابتی و تلاش مضاعف در مرد می شود. اما اگر کنترل نشود، تبدیل به یکی از رفتارهای بد زنان می شود.

۵ – خرید کردن و تنوع طلبی بیش از حد زنان

اکثر زنان زمان زیادی را صرف خرید کردن و انتخاب لباس مورد علاقه خود می کنند. این رفتار زنان برای مردانی که خریدهای خود را سریع انجام می دهند، می تواند کسل کننده و عذاب آور باشد.

این عادت مشترک در بین زنان، ناشی از حس تنوع طلبی آنهاست و از رفتارهای جذاب زنانه، به حساب می آید. اما اینکه ساعت ها برای خرید یک لباس از این مغازه به آن مغازه بروید و آخر سر هم ندانید که از بین تاب صورتی یا قرمز کدام یک بیشتر به شما می آید، می تواند هر مردی را کلافه کند!

علت اختلافات زناشویی

۶ – غر زدن، از رفتارهای عذاب آور زنان

غر زدن، یکی دیگر از رفتارهای بد زنان است که باعث اذیت شدن مردان می شود. برای گفتن یه موضوع لازم نیست به دفعات مکرر آن را تکرار کنید و سوهان اعصاب همسر خود شوید. شاید از دید شما دلیل این همه تکرار صرفا یادآوری باشد. اما این موضوع برای مردان معنایی جز غر زدن ندارد. پس سعی کنید با تکرار بیش از اندازه یک موضوع، سوهان اعصاب همسر خود نباشید.

۷ – مقایسه کردن همسرتان با دیگران

هیچ انسانی کامل نیست و هر کسی جنبه های شخصیتی مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد. حتی زیباترین زنان جهان نیز، دارای ایراداتی در رفتار و اخلاق خود هستند. این که بعضی زنان همسر خود را با دیگران مقایسه می کنند و یا رفتارهای دیگر مردان را به رخ آنها بکشند، نه تنها تغییر مثبتی در زندگی شما ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث تحقیر همسر شما می شود. پس مرد زندگی خود را با تمام خصوصیات مثبت و منفی اش قبول داشته باشید و هرگز او را با دیگران مقایسه نکنید.

۸ – نپذیرفتن اشتباه خود، از رفتارهای بد زنان

هر انسانی در زندگی اشتباه می کند و نمی توان همیشه شریک زندگی خود را مقصر اصلی تمامی اتفاقات خوب و بد زندگی خود بدانید. اگر شما به عنوان یک زن، همیشه برای کارهای خود دلیل می آورید و سعی دارید رفتار خوب یا بد خود را توجیه کنید، پس مطمئنا یک جای کار می لنگد. بعضی اوقات لازم است خود را به جای مرد زندگی خود تصور کنید. به جای بحث در مورد مسائل مختلف، با یک عذرخواهی کوچک قضیه را ختم به خیر کرده و فکر نکنید که همیشه حق با شماست!

رفتار اشتباه

۹ – بی احترامی به شخصیت و مردانگی همسر

یکی دیگر از رفتارهای بد زنان، زیر سوال بردن مردانگی شوهر خود است. مردها نسبت به همسر و فرزندان خود احساس مسئولیت می کنند و دوست دارند همیشه جایگاه خود را به عنوان حامی و پشتیبان خانواده حفظ کنند. اینکه زنان با حرف های آزار دهنده و یا انجام رفتارهای ناخوشایند به مرد خود بی احترامی کنند، کاری ناپسند است. این موضوع از لحاظ روحی مرد را عذاب می دهد. پس احترام شوهر خود را در همه حال نگه دارید.

۱۰ – اجازه دخالت کردن اطرافیان در زندگی شخصی شما

فراموش نکنید که شما به عنوان زن، نقش مهمی در تحکیم و آرامش خانواده دارید. استعداد ها و توانایی های اعضای خانواده تنها با پشتیبانی و همفکری شما رشد پیدا می کند. پس به هیچ کس اجازه ندهید تا در زندگی شما دخالت کند و مسائل خانوادگی خودتان را مدیریت کنید. این کار زنان که بخاطر حرف و حدیث اقوام، رفتارش را با همسرش تغییر دهد و بهانه های الکی بگیرد، مرد را آزار می دهد.

شاید هیچ زنی ذاتا و از روی عمد راضی به اذیت شدن همسر خود نباشد. اما زندگی مشترک الزاماتی دارد. گاهی اوقات لازم است که در رفتار و کردار خود بازنگری داشته باشیم و رفتارهای بد زنان را از خود دور کنیم. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که می توانید نتایج آن را در در زندگی خود احساس کنید. تا آرامش را برای خود و دیگر اعضای خانواده به ارمغان آورید. پس اگر به خوشحالی و آرامش مرد زندگی خود اهمیت می دهید، هیچ وقت این رفتارها را از خود بروز ندهید.

منبع : چمدون

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.