زومیب ۲ آبان، تاریخ احتمالی رونمایی آیپدها و مک های جدید اپل - زومیب

اپل شهریور امسال در رویدادی آنلاین از نسل جدید آیفون پرده‌برداری کرد و آن‌طور که شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند، این شرکت به‌زودی رویداد دیگری با تمرکز بر آیپد و مک برگزار می‌کند. احتمالاً در مراسم جدید شاهد رونمایی آیپد نسل دهمی و نسل جدید آیپد پرو خواهیم بود.

مارک گارمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، می‌گوید که احتمالاً اپل تبلت‌ها و کامپیوترهای جدیدش را در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) معرفی می‌کند. تبلت آیپد نسل دهمی طراحی جدیدی خواهد داشت و از پردازنده‌‌ی A14 Bionic استفاده خواهد کرد. احتمالاً این تبلت از ۵G پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB Type-C مجهز می‌شود. تبلت‌های جدید سری آیپد پرو مجهز به پردازنده‌ی M2 خواهند بود.

گارمن با تأکید بر ادعاهای قبلی‌اش بار دیگر گفته که شاید اپل مراسم برگزار نکند و با انتشار بیانیه‌ی مطبوعاتی سراغ رونمایی محصولات جدیدش برود.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزموچاینا، رونمایی نسل جدید آیپد در دوم آبان احتمالاً با انتشار سیستم‌عامل iPadOS 16.1 هم‌زمان می‌شود. اپل به‌طور معمول نسخه‌ی جدید iOS و iPadOS را با هم منتشر می‌کند، اما امسال توسعه‌ی iPadOS بیشتر از حد انتظار طول کشید و اپل انتشار iPadOS 16 را لغو کرد تا مستقیماً iPadOS 16.1 را منتشر کند.

مارک گارمن می‌گوید جدیدترین گزارش مالی اپل در روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان) منتشر می‌شود و این شرکت عادت دارد که قبل از انتشار گزارش مالی، محصولات جدیدش را معرفی کند. بنابراین احتمال رونمایی آیپدها و مک‌های جدید در دوم آبان بسیار بالا است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.